Válečky, pražce, hnací bubny a pohony

dopravníkové válečky

  • diskové
  • hladké
  • pogumované
  • kotoučové
  • strážní
  • spirálové
  • oklepávací
  • plastové

Rozměry lze upravovat na Vaše přání

pražce

profilové

Jsou svařeny z plochých uhelníkových ocelových dílů, vhodné pro dopravníkové konstrukce vyrobené z U profilů. Na konstrukci dopravníku se upevňují bez vrtání, pomocí držáku.

trubkové

Vhodné pro pásy se šířkou 1 000 - 2 000 mm, pro extrémně náročné pracovní podmínky. Umisťují se mezi díly nosné konstrukce, aby zabránily vychýlení pásu. K dopravníku jsou připevněny pomocí šroubů a matinc.

 Typy pražců:

  • Nosné sestavy pásových dopravníků

Nacházejí se v horní části dopravníku. Podpírají naloženou část pásu a přepravují náklad

  • Vratné sestavy pásových dopravníků

Nacházejí se ve spodní části dopravníku. Podpírají pás při návratu z vykládky.

  • Dopadové sestavy

Slouží pro zajištění maximální ochrany pásu. Jsou umístěny u nakládky, kde materiál dopadá na pás a mohl by jej prorazit, či jinak poškodit. Součástí sestavy jsou gumové válečky nebo dopadové válečky s gumovými kroužky.

  • Samostavné sestavy

Rovné nebo žlabové pražce pomáhají držet pás ve středu dopravníku. Dva postranní válečky jsou umístěny svisle k základnímu rámu tak, aby korigovaly pás a zajištovaly vrácení do jeho původní polohy. Soustavy jsou obvykle rozmístěny po 30 metrech.

 

Hnací bubny

 Rozměry upravíme dle Vašeho přání, nabízíme možnost pogumování či nánosu polyuretanu. Hřídele jsou buďto navařeny nebo je využito systému svěrných pouzder.

Facebook Polymax servis

 

projekt_eu

Projekt Vzdělávání zaměstnanců organizace POLYMAX servis, s.r.o. registrační číslo CZ.03.01.03/00/23_047/0002862 je spolufinancován Evropskou unií.

Projekt je realizován v termínu 1.3.2024 - 28.2.2026. Jeho hlavním cílem je zvýšit prostřednictvím profesního vzdělávání úroveň kompetencí pracovníků, která splní stávající potřeby zaměstnavatele a požadavky měnícího se trhu práce. V projektu jsou očekávány změny v podobě zvýšení úrovně kompetencí zapojených zaměstnanců a z toho pramenící zlepšení konkurenceschopnosti zaměstnavatele na trhu.

Projekt je spolufinancován z Operačního programu Zaměstnanost plus.